czwartek, 29 stycznia 2015

Z pękającym sercem mówie...NIE!!



Jeden ciezki dzien a mam wrazenie ze minal tydzien.
Mielismy problem z wybudzeniem Adasia z narkozy, trwalo to ponad dwie godziny, ale potem gdy tylko otworzyl oczy, zawolal "zupe", strach odszedl w niepamiec.
Probowalam wyczytac z min osob wokol nas, jakie moglyby byc wyniki. Jedno slowo lepiej, gorzej-wzrok wspolczujacy, zatroskany, przez usmiech pielegniarek i ani slowa. Sprawdzono parametry Adasia i moglismy wrocic na noc do domu. Wracamy do szpitala w czwartek. Dzien pelen wizyt z psychologami, neuropsychologami i neuroonkologami.
Czekamy teraz na wyniki, maja trafic do neurochirurga prowadzacego Adasia -Consultant Paediatric Neurosurgeon i skontaktuja sie z nami w ciagu tygodnia. Wiele osob, z grona lekarskiego, ktore spotkalo nas w szpitalu, bylo zachwyconych jego sprawnoscia, pamietajac ciezkie dni, gdy trafilismy do Great Ormond, odeslani z Basildon Hospital. Podcieto nam, tam skrzydla. Neurolodzy nie widzieli szans. Ogromny guz, nieoperacyjny, skrajne objawy, wtorne wodoglowie. Liczylam kazda minute wiecej, gdy jeszcze mnie widzi, probuje mowic, nie czujac juz polowy ciala, byl jak niemowle dopiero na starcie poznawania,






Ale w Great Ormond po kolejnym rezonansie glowy i kregoslupa, gdzie nie ma przerzutow, plyn mozgowy czysty, zaryzkowano ratujac zycie.





na zdj, pozostalosc guza i cien od podstawy czaszki, sladem drogi dostania sie do pnia mozgu przez neurochirurga Aquiliny.

Przyszly powiklania pooperacyjne, powiklania posterydowe, ogromnych dawek deksametazonu, morfiny, antybiotykow potem zagrozenie sepsa, ale wygralismy. 40%, ktore zostalo, w kazdej chwili moze nam zabrac Adasia. Zlosliwosc umiejscowienia w pniu mozgu, przy jego dalszym wzroscie, to najgorsze rokowania. Sa duze szanse na piecioletnie przezycie. Prosze...powiedzcie jakiejs matce, ojcu, ze ich dziecko bedzie "moze" zyc " 5 lat. Moze... Przy pekajacym sercu krzycze NIE! Walczymy!!

Dziekuje za wasze wsparcie. Tak bardzo Dziekujemy ze Jestescie ...














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz